Popredný výrobca športovej výživy NAMEDSPORT> bude hlavným sponzorom TOUR de FRANCE až do roku 2023
Správna zmes stratégie a vášne, opatrná, cielená príprava, ambície a iniciatíva, aby ste prekonali svoje limity k dosiahnutiu nečakaných víťazstiev: to je podstata športu. A to je myšlienka, s ktorou si NAMEDSPORT>, výrobca športovej výživy – tri roky top sponzor Giro d’Italia a od roku 2017 oficiálny sponzor La Vuelta a España – tiež podmanila Tour de France, najprestížnejší cieľ, aký kedy mohol dosiahnuť. Od roku 2019 bude táto 100% talianska značka tvárou najslávnejších a najsledovanejších etapových cyklistických pretekov sveta, a po letných olympijských hrách a majstrovstvách sveta vo futbale tretieho najväčšieho športového podujatia vôbec (čo sa týka počtu divákov a televíznych divákov).
NAMEDSPORT> SUPERFOOD je poprednou talianskou značkou na trhu farmaceutickej športovej výživy. Tímu expertov – športových trénerov a lekárov, vedeckých pracovníkov, fyzioterapeutov a odborníkov na výživu – sa za štyri roky podarilo vyvinúť širokú škálu špičkových doplnkov a potravín pre šport. Dôvodom ich obľúbenosti sú nielen prvotriedne prírodné suroviny používané ako ingrediencie, ale hlavne ich prírodný charakter. Práve to je základnou filozofiou spoločnosti, na ktorej je postavená. Názov NAMED je spojením začiatočných písmen slov naturálna medicína. Za zrodom spoločnosti stojí spojenie čistej vášne pre šport a dlhoročných skúseností v oblasti prírodnej medicíny, ktoré od roku 1988 na talianskom trhu hrdo reprezentovala značka NAMED.
„Pre nás je Tour de France splnený sen. Je to celosvetová udalosť, podujatie, ktoré zaručuje skutočne jedinečnú mediálnu prezentáciu. Vďaka histórii a dôležitosti láka toto podujatie nielen najlepších jazdcov, ale aj sponzorov. Účasť na Tour de France umožňuje predviesť svoju značku neobmedzenému publiku. Jednotlivé profi-tímy z celého sveta sa snažia – veľmi často pod tlakom spoločností, ktoré ich financujú – poslať do súťaže čo najlepších pretekárov a preto sa neustále vedú boje o opätovné rokovania o obchodných partnerstvách a sponzorských zmluvách,“ vysvetľuje Andrea Rosso, CEO a spoluzakladateľ spoločnosti NAMEDSPORT>. „V priebehu nasledujúcich piatich rokov, až do roku 2023, budeme oficiálnym partnerom súťaže tímov, pričom na dresoch vedúceho tímu v rebríčku bude umiestnené logo spoločnosti NAMEDSPORT>. Ale to nie je všetko. Okrem toho, že po prvýkrát v histórii máme tú česť participovať na všetkých troch Grand Tours sveta, NAMEDSPORT> bude tiež partnerom cyklistických podujatí ako Veľká klasika severu: Liège–Bastogne–Liège, La Flèche Wallonne, mimoriadne tvrdého Paríž–Roubaix, historického Paríž–Nice a tiež Critéria du Dauphiné – všetko jedinečné príležitosti rozšíriť a zvýšiť prestíž našej značky, ktorá v krátkom čase preukázala neuveriteľnú túžbu dosiahnuť dôležité ciele a prekonať každú výzvu.“
Pre 21 nezabudnuteľných dní bude nespornou hviezdou Tour de France náš produkt HydraFit>, hypotonický nápoj s obsahom magnézia, draslíka, maltodextrínu a 9 vitamínov. Budeme ho ponúkať na osvieženie a rehydratáciu fanúšikov v priestoroch pre občerstvenie a komerčných „dedinách“ na štarte a v cieli jednotlivých etáp, kde budeme organizovať vzrušujúcu zábavu a vzorkovacie aktivity, pri ktorých si diváci budú môcť vychutnať kvalitu a energiu doplnkov NAMEDSPORT>.
Pôsobivá flotila propagačných vozidiel NAMEDSPORT>, vrátane nášho Lamborghini so vzorkami produktov a tovarom, bude súčasťou veľkolepej reklamnej karavány asi 200 vozidiel. Celkovo približne 5 kilometrov zvukov a farieb prejde niekoľko hodín pred samotnými pretekármi trasou etapy okolo desiatok miliónov divákov.
„Kľúčom nášho úspechu je naše pevné odhodlanie, ktoré spolu s neustálym hľadaním dokonalosti viedlo spoločnosť NAMEDSPORT> k tomu, aby sa etablovala na globálnej cyklistickej scéne a v oblasti športovej výživy. Medzinárodne sme expandovali do viac ako 22 krajín a upevnili sme si pozíciu lídra trhu v talianskej sieti lekární, a to z hľadiska obratu, ako aj počtu predaných jednotiek. Dosiahnutie týchto pozoruhodných výsledkov, len štyri roky po spustení radu športových doplnkov, je pre nás veľkým zdrojom hrdosti, výsledkom práce zameranej na neustále hľadanie stále vyššej kvality a víťaznej komunikačnej stratégie.
Andrea Ross, CEO NAMEDSPORT> uzatvára: „Vždy sme chceli podporovať cyklistiku praktickým spôsobom, pretože predstavuje vzrušujúcu, zdravú a ekologickú športovú disciplínu: jasné vyjadrenie príslušných aktuálnych hodnôt, o ktoré sa bezvýhradne delíme, ako napríklad vášeň pre šport, starostlivosť o naše zdravie a úctu k prírode.“ Na základe toho nie je ťažké si predstaviť, že sponzorstvo Tour de France bolo najvyšším cieľom, ktorý NAMEDSPORT> mohol dosiahnuť.
Najlepší medzinárodne uznávaní cyklisti budú súťažiť o žltý dres, pretekať s výraznými NAMEDSPORT> oranžovými fľašami, poháňaní a hydratovaní naším špecifickým nápojom na optimalizáciu výkonu, podporu zotavenia a pre udržanie svojich výkonov v priebehu tak intenzívnych viacetapových pretekov, akými Tour de France sú.
Ďalšou z informácií, ktorou chceme potešiť našich zákazníkov je, že sa NAMEDSPORT> pripojil k programu Informed-Sport: certifikačnému procesu a antidopingovému testovaniu, výsledkom ktorých by mal byť zisk prestížnej pečate kvality pre naše produkty. Ide o dôležitú iniciatívu uspokojiť potreby zákazníkov, ktorí stále viac dbajú na kvalitu surovín a prírodných látok. Spotrebitelia chcú bezpečné, prírodné, zdravé výrobky, schopné účinne podporovať ich športové výkony a udržať ich vo fyzickej pohode.
NAMEDSPORT> je perfektným partnerom pre všetkých, ktorých spoločnou vášňou je cyklistika, tak profesionálnych športovcov, ako i amatérov. Víťazná kombinácia, ktorú spoločnosť do budúcnosti nastavila, bude najbližších 5 rokov napĺňať túžbu po víťazstvách a dodávať správnu energiu na dosiahnutie cieľov.
Viac informácií a produkty spoločnosti NAMEDSPORT> nájdete na stránke www.fitplus.sk.